Segmen tempek dan jelajah blog - Blog Maknya Naura

Thursday, August 18

Segmen tempek dan jelajah blog


Berbosan ni kononnya nak carik kot-kot ada GA duit raya ke baju raya ke lagi untuk aku join. Ternampak segmen kat belog Shida'R. *kecewa 2minit sebab dia tag aku pun. TERHAD KEPADA 100 ORANG SAHAJA. Kemain laju aku picit kat link Cik Terpoyo Temoyo sebab aku tak pernah join segmen memana selama neh. Bertuah la kau TemoyoBilanya pulak kau nak buat GA ke segmen ja? Arh, nak bagi hadiah apa?! Lempang bertalu-talu? Muahaha.. Insyallah kalau idea itu ada mari. Syarat-syaratnya:

p/s: aku copy-tempek je syarat-syarat ni dari sticky post Cik Tempoyak Temoyo.

1) Mesti follow blog temoyo & fanpage temoyo SINI supaya senang nak tau update terkini :)
DONE follow #363 / fanpage 155.  *nice numbers

2) Tempek banner yg temoyo bagi tu dlm entri korang..

3) Nyatakan tujuan korang join segmen ni. 5 patah perkataan pon jadi laa...
5 patah perkataan ea. HAHA *tanduk mula tumbuh. Tujuan saya join segmen ini kerana SAYA NAK CARIK MODAL POSTING. Hee..

4) Siap?? korang tempek link korang kat ruang komen. korang nak tag @ tak ikut suka korang la k..kalau rmai join lagi bagus
Nak tag adik aku ni haa, Encik Am sebab..

jarang aku gegedik-manja-amat camni

10 comments:

En. Am said...

hahaha..yeppa2..betuah sungguh..

tiefazatie said...

alo..nape xleh nk tgl jejak nie...huhu..kco la bintang tue..huhu

En. Am said...

kena z0om out skit.bru blh k0men.hehe

miZz_nizZ said...

modal posting?hehe.okla ni=)

aiENFiEyQa said...

http://sayaluvvanilla3.blogspot.com/

Garang tp Cute said...

hi..salam aidilfitri.
saya dtg dari segmen yg sama..
already follow u, jom jelajah di blog sy pula..:))

http://iloveded.blogspot.com/2011/08/segmen-tempek-dan-jelajah-blog.html

Mish Eyryn said...

hye dear. . ryn singgah cnie dri segmen sme :))
nice blog ! btw, salam perkenalan dri eyryn !

Diari Si Froggie said...

salam dear..sy dtg dari segmen yg sama

http://diarisifroggie.blogspot.com/

mi$$ oZja said...

singgah sini and follow u derr..
datang dari segmen yang sama.
dont forget to follow me back!:)

Shida Radzuan said...

salam singgah..shida baru mula menjelajah dr segmen temoyo ;)

maaf jika terlewat ^_^

peace --> shida'R