Day 02 - A Song They Should Play at Your Wedding - Blog Maknya Naura

Thursday, September 4

Day 02 - A Song They Should Play at Your Wedding

10 Day Challenge diteruskan dengan lagu yang patut dimainkan di hari aku menjadi pemaisuri sehari, gittew. (fefeeling ratu 2 minit)

It’s “A Thousand Years” by Christina Perri. (omputeh lagi)

So I first listened to this song on the radio and totally fell in love! Later aku tahu it’s a soundtrack from Twilight yang aku.. hmm boleh tahan minat jugaklah (blah) haha.. So, is it cheesy to use this song for a wedding? It's a good wedding song, isn't it? Rasa macam nak menari ala-ala Cinderella dengan Prince Charming gitew, kannnn..



Tingginya aku berangan wedding ala fairy-tales, tapi sebenar-benar lagu yang sesuai untuk aku ketika ini adalah


OUCH! Kena setepek atas dahi. Macam kena pulak penyanyinya dengan bulan September, Nak Kahwin Duit Tak Ada by Sweet September. Bila aku nak merasa sweet september ni? Hmm.

(* ̄0 ̄)θ~♪ Duit tak ada, tapi hati ingin kawin. Lalala.. (´△`)♪  (ewah)

Reti main gitar? Nah aku bagi reference cord gitar untuk lagu ini: Guitar Chords Lagu Nak Kahwin Duit Tak Ada. Try buat cover lagu ni, record, pastu bagi aku tengok. Nanti aku bagi bintang. *smile*


[DONE] Day 01 - A Song That Reminds You of Yourself

6 comments:

Unknown said...

best r kak nyanyi lagu christina perry. nak lg romantik kak teja nyanyi kat suami time sanding. hehe. yg lagu sweet september tu kang tukar la tajuk jadi nak kawin duit dah ada. kekeke :)

Unknown said...

Ohhh best lagu ni.. lagu yg christina perri la bukan lagu bawah tu haha..

Cik Mimie said...

Wah2, fefeling ratu lak ye..hehehe..samala nak kawin duit takde ni..hehehe..

aiman mania said...

heeeheeehee..i choose one thousand years la...romantik gituh......good luck lah wedding....lol!

Teja Evalea said...

@budak hamboih kau over hahaha

@Ibnu Ramli kannnn.. tp yg bawah pon best haha

@Cik Mimie sama-samalah kita menabung yee

@aiman mania mmg lagu tu laa yg kita pilih, xkn yg bwh tu... hahaha

Yun Sing said...

Bhahaha lawak lagu kedua tu :) A Thousand Year best :) Pilih Cannon in D je hehehee..