Day 07 - A Song That You Hate - Blog Maknya Naura

Saturday, September 13

Day 07 - A Song That You Hate

Aku kurang gemar lagu rap dan hip-hop, nak-nak yang diorang restyle balik lagu lama kepada rap. Kesian aku dengar lagu sesedap dirosakkan camtu. Aku tau kalau aku list lagu-lagu rap hip-hop yang aku tak suka (banyak sangat), ada kena carut aku jakgi. Kakakaka.

Aku bagi satu contoh lagu aku dengar sekali lepas tu kalau dengar lagi confirm aku off,


Lagu-lagu rap or hip-hop bukanlah tak sedap langsung tapi kalau dibuang part rap tu lagi sedap. Just my two cent. Kbai *cabut*


[DONE] Day 03 - A Song that Makes Me Laugh
[DONE] Day 07 - A Song That You Hate
[NEXT] Day 08 - A Song You Are Secretly Obsessed With


3 comments:

Unknown said...

haha. nak aku nyanyi rap x? aku suka altimet n malique rap. haha

Siti Aisya Ibrahim said...

hahahahha... :D

Cik Mimie said...

HAhahaha..lagu gadis jelobu suka tak?haha