Day 10 - Your favorite song ever - Blog Maknya Naura

Tuesday, September 16

Day 10 - Your favorite song ever

Orang kata, save the best for last. Tak sangka kita dah sampai ke hari terakhir untuk 10 Day Music Challenge. Fuh! Bukan senang. Gigih hari-hari gali lagu kot.

Actually lagu-lagu favourite aku semua dah diluahkan dalam entri-entri untuk 10DMC sebelum ini. So apa lagi lagu best nak letak ni? Hmm..

(setelah 5jam 32minit dan 14saat berfikir)

Telefon menyanyi-nyanyi.

Okay, dah tahu! Inilah lagunya yang konon feberet sangat tu. (mata ke atas tangan menaip) Kahkahkah

AMARAN: Hanya untuk orang yang mengantuk dan lemau tak bersemangat. Yang tengah sakit kepala dan berserabut otak dilarang sama sekali untuk mendengar lagu ini.


Aku kaki anime. Hantu anime sebenarnya. Dan lagu Mugen Loop ini adalah second ending song untuk anime Kaichou wa Maid-sama! (Boleh tengok di youtube) Aku dah pakai lagu ini as my ringtone dekat setahun lebih. TAK TUKAR. Setiap kali hempon aku berbunyi, satu rumah alert kot. Kat office, aku mute. Kalau tak, ada kang kena baling dengan fail. Hahaha.


Day 1 - A Song That Reminds Me of Myself (Zombie - Cranberries)
Day 2 - A Song They Should Play at My Wedding (A Thousand Years - Christina Perri)
Day 3 - A Song that Makes Me Laugh (Miow Miow Poona - Kandasamy)
Day 4 - A Song You Would Sing To My Crush (A Drop in The Ocean - Ron Pope)
Day 5 - A Song That Makes Me Want To Dance (One in Million - Neyo)
Day 6 - A Song I Listen To On Repeat (Mewangi - Akim ft. The Majistret)
Day 7 - A Song That You Hate (#gilabola - Joe Flizzow)
Day 8 - A Song You Are Secretly Obsessed With (Titanium - David Guetta ft. Sia)
Day 9 - A Song That Makes You Think Of Your Family (1234 - Aris Ariwatan)


9 comments:

Unknown said...

pergh minah anime nih. haha. yey dah settle. nak buat DC pe plak pasni?

aiman mania said...

japanese pop memang rock sikit kan?aishhhhh...kita suka drama japan yg only human tuh...memng mendayu dayu.....sedih plak......tak minat kpop ke?HAHAHAHAHAH...

sorry kak teja lama ta menyinggah sebab sibuk dgn life kat University nih..hehehehehehe :)
hari nih boleh buat kunjungan...
klik churp churp..will u click my nuffnang..hehehehehe :D

Cik Mimie said...

tag Teja dekat sini :) http://norshamimi.blogspot.com/2014/09/first-segmen-jom-tambah-kawan-by-lieya.html

farhana mohamad said...

sy tag awak dear. :)

http://farhana-mohamad.blogspot.com/2014/09/paris-souvenirs-giveaway-by-jindrisska.html

At-Tarmizi said...

Salam singgah..saya dah follow blog awak..harap sudi follow blog saya balik..=)
http://seronoknyermelukis.blogspot.com

Iola said...

lagu zombie tu since saya tadika lagi..suka

Unknown said...

mencabar jugak ni klau sahut.. sebab tak pernah ada lagu yg betul2 feveret..LOL~

ASTraveller said...

Hi salam singgah dan follow sini :)

Btw jom join GA saya!

http://www.akuseorangtraveler.com/2017/11/give-away-hadiah-misteri-dari-astraveler.html

H.E.L.W.A said...

Da nk jd mak pn bunyi ringtone ganah semcm..