Day 06 - A Song You Listen To On Repeat - Blog Maknya Naura

Friday, September 12

Day 06 - A Song You Listen To On Repeat

Aku tahu orang lain dah ramai habis dengan 10 Day Music Challenge mereka, aku masih ada 4 hari lagi. Fuhfuh..

Okay, hari ke-enam dengan lagu yang aku selalu dengar berulang-kali. Kau ghase? Perasan tak lagu dalam blog aku ni? Haa.. terus autoplay repeat sampai muntah. Everybody by Ingrid anak Micheal.

Omputeh lagi? Kebetulan je lagu-lagu aku suka semua omputeh, bukan sebab anti lagu local. Aku sama macam orang lain, dengar lagu baru lepas tu rasa lagu tu macam best, mesti aku download dengar ulang-ulang sampai lebam. Pastu jumpa lagu lain, ulang step sama.

Current song yang aku tengah repeat on--


Siapa kata aku tak dengar lagu Melayu? Pewlissss..


[DONE] Day 03 - A Song that Makes Me Laugh
[DONE] Day 06 - A Song I Listen To On Repeat
[NEXT] Day 07 - A Song That You Hate Day


3 comments:

aiman mania said...

ohhh..akak ni mest peminat lagu org putih khonnnnn ??heeeheeeheeeheee :D

Unknown said...

wah kak teja dengar lagu melayu seh. haha. aku tak minat sangat akim ni. sekang aku tgh repeat lagu salam yg baru tu ulang2. haha.

Anis Farhana said...

saya pun suka dengaq lagu ulang ulang hehehe


eh first time dengaq lagu yang akim nyanyi tu >.<