KIV 10 Day Music Challenge - Blog Maknya Naura

Saturday, September 6

KIV 10 Day Music Challenge

Oleh kerana aku terlalu sibuk (bajet) dan perlu outstation untuk beberapa hari ini, maka tak dapatlah aku meneruskan 10 Day Challenge. Arghhh tanak kalah! tanak kalah! Nanti aku balik, aku sambung boleh? *ngelat* Tak berturutan tak apa kan? Heh




Untuk yang juga turut serta challenge ini, feel free to drop link entri kau kat sini okay. Aku nak baca. *smile*

[NEXT] Day 03 - A Song that Makes Me Laugh


5 comments:

aiman mania said...

ta sabar nak tgok apa result days 7-a song that you hate.hahahahahahaha...

Unknown said...

huh tuff jugak nih.. kalau husna konfem semua lagu yg sama jaa.. sebab semua jenis husna suka dgr..;p

Cik Mimie said...

alor,,x aci la macam ni..hehehe..Cik Mimie tunggu sambungan Teja :p

Unknown said...

haha. takpe2 memang segmen ni paling rileks kat dunia. nak skip hari pon takpe. haha. kang aku datang balik nak tgk lagu ko ye kak teja :)

Yun Sing said...

Haha macam best je :) Nak juga :3