Day 08 - A Song I'm Secretly Obsessed With - Blog Maknya Naura

Sunday, September 14

Day 08 - A Song I'm Secretly Obsessed With

Kita teruskan lagi cabaran untuk hari ke-8 dengan lagu yang aku obses secara senyap-senyap. LOL. Obses dengan lagu secretly? Macam obses dengan laki orang pulak.

Actually banyak lagu aku obses, antaranya dah dinyatakan dalam cabaran A Song That Reminds Me of Myself dan A Song That Makes Me Want To Dance

Titanium - Versi original ke cover ke akustik ke instrument, semua aku suka. Suka sangat-sangat. Sangat-sangat suka. Obses ke gini? Dan aku sangat-sangat naik angin kalau dalam contest nyanyian, peserta nyanyi lagu ni pastu tak sedap. Rasa macam nak ikat ketat-ketat orang tu kat pokok pastu letak sarang kerengga dalam baju dia.

Galau by 5 Minutes. Galau Dato Siti pun best jugak tapi belum sampai tahap obses haha. Ada ke yang tak suka lagu ni?


[DONE] Day 03 - A Song that Makes Me Laugh
[DONE] Day 06 - A Song I Listen To On Repeat
[DONE] Day 07 - A Song That You Hate
[DONE] Day 08 - A Song You Are Secretly Obsessed With
[NEXT] Day 09 - A Song That Makes You Think Of Your Family


4 comments:

Unknown said...

galau 5 minute lagi best kot dari siti nurhaliza punya. haha.

aku tag kak teja :)

http://rainfallasleep.blogspot.com/2014/09/the-liebster-award-by-budak.html

Teja Evalea said...

engko mmg saja balas dendam ni hahahaha

thx tag anyway

Cik Mimie said...

TAk pernah dengar lagu2 ni...heee :)

Iola said...

serius saya pun suka bangaaaaaat titanium. sekarang ni chandelier lak..love sia's vocal..mantap for mee hehe..