being in seventh heaven again - Blog Maknya Naura

Sunday, June 26

being in seventh heaven again

**kesinambungan dari entri MPPB The Series [Ep.7]

terbaca balik entri tersebut
aku terperasan sesuatu dalam PrtSc komen dibawah ini
ada salah paham berlaku disini rupanya
*kau je yang salah paham weh*

click pada gambar untuk tumbesaran
haa.. semput.. (tipu)
Nora Elena ke Maria Elena?
yes, its maria elena lorh
*mahu speaking juga*
so bukan nora elena seperti yang disangka
om emm gi!
who is she?
maria tan kacuk nora elena ke?
 untuk menguraikan kekusutan yang ada
aku berjumpa dengan pakar internet aku
my beloved Uncle Google
ketak ketuk aku menaip mencari siapa pemilik nama maria elena
dan muncullah..
jeng.. jeng.. jeng..
click pada gambar untuk tumbesaran
speechless
lepas ini konfem aku kena pakai purdah kalau keluar pegi memana
she got 16646 followers and 54794 people with her on facebook
mana tahu ada fan maria elena attack aku
bala tentera aku ada berapa ramai?
tak sampai 300 
itupun belum tentu nak bekap aku
akukah yang newbie?
newbie itu confirmlah noob
tapi
aku dah 4 tahun bergelumang dengan dunia blogging
empat tahun oke
macam mana aku boleh tak kenal maria elena
oke bukan sebab dia tak cukup femes
mungkin aku yang anti social kot
*jawapan selamatkan diri*
by the way, muka kitorang sama ke?
cepat cepat stalk gambo aku sekarang

mohon izin tepek gamba cik maria disini *skema*
perghh public figure beliau ini
*bangga 3 minit*
tapi memang tak tercapai di akal ku ini
aku tak pernah pun pakai tudung cenggitu
ini standard hana tajima boleh lah
aku ni hana takjadi *muka serius*
jauh unggun panggang dari api kot

berikutan salah paham ini
kasihani sangat Siti Salehanyer la adhoi *ah chai*
tak memasal kena potocop dgn aku
habis berjerawat muka beliau aku kerjakan

sebelum
 kali ini bukan setakat purdah
aku kena pakai helmet juga perisai kalau ke mana-mana
she got 80 742 people with her on facebook oke
so
16646 + 54794 + 80742 = __?__
ermm..
arghhh kiralah sendiri berapa
aku lemah betul bab kira kira ni

jadi untuk menebus kekhilafan aku
meh aku tepek cream Oxy 10 dengan maximum strength
bagi clear segala jerawat jeragat batu bata atas muka beliau itu
 urmm..
|
|
|
|
iskh.. iskh..
|
|
|
sikit lagi
|
|
|
|
heeyah..
|
|
|
\/
dan tadaaa..

selepas
oke dah cantik semula dah
kulit licin suci murni tanpa jerawat dan jeragat
puas hati?
skali lagi ampun dan maaf ku pohon
kepada semua fan nora elena mahupun maria elena
lepas ini tamo kaitankan aku dengan public figure lagi oke?
babai

p/s: tajuk entri ini saja boleh lawan maria elena HAHA

2 comments:

Shida Radzuan said...

maria elena? pehh! lawa kot hehe^^

ainaa said...

tak kenal maria elena selepas 4tahun berblog. memang anti sosial. haha. btw, nice lah blog nie. dtg dri blog marya hana :)