born for the *** times - Blog Maknya Naura

Friday, June 17

born for the *** times

Yeah, at last!
i'm done with the new banner
punyalah lama ambil masa
actually idea lambat datang
theme kali ini
BACK TO SCHOOL
amacam banner baru aku?

banner lama
banner baru

"Aku rasa banner lama kau lagi cun kot."
"Eh tak, aku rasa belog kau tak ada banner pun lawa."
"Tak payah la banner ni semua. belog kau tetap buruk macam tuan dia jugak."
"Konon best la boleh buat banner camni?! tuii.."
"Apasal mesti nak ada muka kau eh?"

apa jua komen or kritikan anda
peduli apa aku an
ini belog aku
SLPMEPLZ
i'm live life like a celebrity
*err.. ada kaitan ke?

lagi entri pasal blog mantainance:
[entri 1] [entri 2] [entri 3] [entri 4] [entri 5]

p/s: entah berapa lama pula yang ini akan bertahan? just wait and see.

2 comments:

Anonymous said...

wiittt wiiittt...banner bru...^^

ad tapak tgn...minx penampo ea??..haha

Teja Evalea said...

qudwa nak try boleh je.. haha