doodle Oh doodle - Blog Maknya Naura

Wednesday, June 22

doodle Oh doodle

salam semua.

aku baru je balik dari blogjogging ni. then tadi ter'blogwalk'ing di belog pakar doodle kita, encik azmeer ahmad shahruddin. Alah yang famous amos dengan doodle beliau yang comel itu. Zme pernah buatkan doodle untuk awek kakak kesayangan dia ni. *mata pandang atas, tangan didada, lidah terjelir.

Photobucket
comel kan? tengs to Zme

highlight entri: koleksi doodle from Zme

kata Zme, "Akak the only one yang ada dua version doodle~ :P" Wah bangga dua minit. HAHA bodek lateww. sokay, memang semua doodle kamu cumamcumam semuanya. so untuk mengelakkan aku mati dalam kebosan, tetiba je macam tergerak hati dan jari nak try men'doodle' jugak. then i try follow the tutorial provide there. *beroken ingelish

doodle in progress

lala..
.
.
erkk..
.
.
urmm..
.
.
.
haaccumm! excuse me.
.
.
lala..
.
.
urmm..
.
.
urghh..
.
.
ish..
.
.
ish lagi..
.
.
.
arghhh..
.
.
.
.
oke, 4jam kemudian..

Photobucket
my first doodle *terharu*
Tadaaa.. HAHAHA. aku cium lempang sesapa ketawakan doodle aku ni. aku sorang sahaja yang boleh gelak. *Can't we call it as doodle? YES, YOU MUST!

Sorry, i'm really bad in coloring. i tried my best already but.. urghh bosan bertukar stress! stress sebab doodle aku jadi dodol. lain yang nak dibuat lain pulak yang jadi. patut jadi gadis muslimah yang comel tapi ni jadi snowman pulak. Oke brader, wa respek la lu terer buat menatang doodle ni. Tak sesenang seperti yang disangka rupanya.

Walaupun tak secomel doodle Zme, sokaylah. aku dah buat dengan gigih kot. tak makan. tak minum. tak mandi. tak tidur. tak layan fesbuk. tak layan call. tak layan sms. sematamata nak siapkan doodle ni. If doodle aku ni membuatkan anda jadi anti pada doodle. sorrylah, i promise you ini first and the last doodle i ever do. serik nak try lagi. sekian.

11 comments:

olen said...

zureen datang komen sini.. minat doodle2 ni eh?

shafmechy said...

ok wat doodle awk..comel =)

Teja Evalea said...

@zureen: suka tgok, nak buat.. urm x da kot. haha better lukis by hand la.

Teja Evalea said...

@shafmechy: utk 4jam work sgt2 la xbgus ye. huhu btw tengs 4 the compliment

Eira Zuraini said...

comel mcm tuan dye..:D

Unknown said...

aaa..mek weh..apik nok gelak2 ni..hehee..

cik beLLanan said...

lawa ouh doodle kau buat! aku lagi lah. tak penah buat. ;p

Teja Evalea said...

@eira: mestilah. haha tp slek xreti wat mafla dia. hahaha

Teja Evalea said...

@apik: gelak la. bkn dpt cium pon

Teja Evalea said...

@bella: amboi lama xnampk. hee try la, ttp aku nsihtkan xpyh sbb ia sgt memerlukan kegigihan yg tinggi.

Met bUjang said...

nak 1.. hahaha