contest semua tentang 4 - Blog Maknya Naura

Tuesday, June 14

contest semua tentang 4

salam.
mahu cerita sesuatu. sedang aku mengedit post tadi terlihat satu post yang berstatus DRAFT. apakah? timbul keanehan dalam benak fikiran aku. post bertarikh dua bulan yang sudah. rupanya entri pasal contest semua tentang 4 oleh CIK FIQA. yang kelakarnya, dah expired pon contest ni. rupanya tak terpost olehku entri ini. memang dah nasib kot. aku memang takda luck kalau join manamana belog contest. boleh refer entri ini. sebab tu aku fedap nak join apaapa contest lagi. contoh macam contest blog cun lawa kemas ini. HEARTLESS is reallyreally heartless!
*kecewa sangat*
sokay. aku cool. memang aku suka join contest yang dah expired. so takda la kecewa kalau tak menang sebab memang kompomkompom tak menang punya. HAHA. so dah alangalang ada ni, aku sambung sajalah mana yang ada. aku tertarik dengan contest ni sebab 4 is my feberet number. 


*aku guna 'saya' disini untuk kelihatan nerd.


1. 4 perkara describe about myself
- miss independent
- hyperactive
- simple dan sempoi
- disukai ramai

2. 4 nama manja saya
- kakak *manja ke ni?
- teja/TJJ
- ain
- **** (rahsia)

3. 4 perkara baik yang saya buat hari ini
- solat
- ajar member coding *saya juga masih belajar
- teman member buka puasa *insyaallah lusa saya pula
- ... *budak jahat ini jarang buat baik
4. 4 tempat yang saya nak pergi sangat
- Makkah *tunai rukun islam ke-5
- Bora-bora Island
- Venice
- Johor Bahru *home sweet home


5. 4 benda wajib bawa time saya keluar
- hempon
- beg duit yang ada duit
- document penting eg. ic, matric card, lesen
- bawa diri saja *i told u before i'm simple

6. 4 perkara terakhir saya buat sebelum join contest ini
- blog walking
- update status kat fesbuk *sori no tweeter here
- makan lebihan pizza beli kat Giant semalam
- solat magrib

7. 4 orang yang paling saya sayang dalam dunia
- family
- diri sendiri
- calon suami *ehem ehem..
- sahabat-handai

8. 4 jenis ragam manusia yang saya jumpa hari ini
- orang macam bagus *!@#$%
- orang emosional secara tibatiba
- orang hyperactive *sama naik dengan saya juga
- orang tak dikenali tapi buatbuat kenal

9. 4 misi yang saya mesti capai tahun ini
- dean list untuk semester berikutnya
- jadi manusia yang lebih baik
- penuhkan duit tabung yang tak penah penuh itu *tabung saya kecil saja
- belajar bawak kereta manual

10. 4 habit buruk saya
- malas buat kerja rumah especially basuh baju
- suka lambatlambat angkat call or reply meset
- internet addicted
- ... *lainlain semua habit baik

11. 4 perkara yang saya fobia
- kucing kurap
- nightmare *ada  ke fobia ini?
- lelaki gila s***
- binatang yang haram untuk muslim


12. 4 sebab saya join contest ni
- contest dah expired
- sayang nak delete draft entri ini
- modal untuk entri baru
- ini belog saya, sukahati sayalah nak join apa pun!

Di ingatkan contest ini telah pun berakhir pada 31.5.2011. so tuan tanah tak perlu ikut syarat contest sangatlah kan. HAHA. maap kalau entri saya ini mengganggu kelancaran contest. piss girl.

2 comments:

Anonymous said...

Saye rase Kak Teja perlu simpan entri ni biar cukup 4 bulan. Lebih bergaya. Contest Semua ttg 4, 4 bulan lepas. Haha.

Teja Evalea said...

cukup dah 40hari kot.
lepas pantang dah. haha